onsdag 21 september 2011

Idag ställde jag mig på vågen igen efter en månads frånvaro. Den var väldigt snäll emot mig må jag lova ;-)
Jag är äntligen nere på tvåsiffrigt!
Nu tar jag tillfället i akt och berättar hur mycket jag faktiskt vägde innan operationen...
Då jag påbörjade mitt flyt vägde jag 135,8 kg. När jag ser siffran så här så tappar jag målföret, jag vet inte vad jag ska säga.... inte konstigt att man kunde känna sig som en uppblåst spärrballong.
Nu vägde jag alltså in på 98,8 kg idag. Så 37 jävlafuckin kilon har försvunnit från min kropp på 6 månader. Helt galet!
Och jag har iaf 20 kg kvar att tappa. Men det kommer förmodligen inte gå lika snabbt nu, men det bryr jag mig inte så mycket om. Jag har en sund livsstil, jag tränar och äter bra. Jag unnar mig gott ibland och framförallt så mår jag så bra. Ingen smärta, bara glädje.

Nu kör vi!

3 kommentarer:

Vera sa...

Åh, vad glad jag blir!!!! Du är bäst! Du är min idol! Kram och kärlek

A sa...

Grattis till den fina viktnedgången!! Duktigt! Hoppas jag oxå snart är nere på tvåsiffrigt...som jag har väntat. Men ännu får jag vänta...

Pernilla/ekoenkelt sa...

Hurra! Du är så himla duktig!