måndag 3 september 2012

Jag har haft en helt underbar födelsedagshelg. Fyllde liksom år igår, man gör ju visst det en gång om året ;-)
Har spenderat hela helgen på en segelbåt med tre underbara vänner. Vi har fått smaka på allt den här helgen! Ingen vind, killer illern på Kälkerön, hoppiland öl, morgondopp i havet, fårskit under skorna, strålande solsken, vind i seglen, rejäla vågor, imponerande båtar, 10 knop, motorhaveri, sol, sol och sol, fantastiskt goda skratt, bli vaggade till sömns, regn, kyla...
Jag frös så gräsligt igår innan vi nådde hamn, trots att jag var fullt påbyltad med kläder. Kände mig som fru Michelin. Kall i kroppen men jävligt varm i hjärtat.

 
 Michaela och Carl. Båtägarna.

 
 Stefan

 
 Jag och Michaela

Jag styr. Skepp ohoj! 

 
Den imponerande elevbåten Gracia

 
 Åstols hamn.

What happens on Åstol, stays on Åstol...


Tack Michaela, Carl och Stefan för en helt fantastisk helg!
 

Inga kommentarer: