fredag 14 januari 2011

På onsdag så uppmanas vi alla att bära något grönt för miljöns skull. Självklart tänker jag bära något grönt! Vad jag inser är dock att jag inte äger ett enda grönt plagg.... inga gröna trosor, inga gröna strumpor.... nada.
Om jag bör grön ögonskugga... räknas det då?

Initiativet är kul att väcka medvetenhet. Det är bland annat en tjej vid namn Elin Lundwall som med ett skolarbete tagit initiativet. Evenemanget finns på facebook för dig som är intresserad av det och vill veta mer. Sök bara på "Bär något grönt för miljön" så poppar det upp.

Hänger ni med?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart grön ögonskugga räknas baby!

Carro sa...

Jag vet inte om jag har något grönt heller. Men om jag tar på Ebba en grön body och bär omkring på henne så kan väl det räknas? ;)

Cilla sa...

Haha klart som korspad att det borde räknas!
Jag vill också bära på Ebba snart....

Carro sa...

Det vill jag också att du ska göra... Vi kan väl se när det passar dig att åka söderut?