tisdag 12 juli 2011

Har verkligen haft semester nu. Först var mina vänner från småland här uppe med sina underbara ungar och sen åkte jag med dem hem. Så igår kom jag tillbaka till mitt kära Göteborg, fast jag åkte hem med vemod.
Har ju sagt det förut och säger det igen... jag saknar er där hemma!!!

Har idag kommit halvvägs i min viktnedgång. Det känns helt otroligt... men jag är så tacksam och så glad för hur bra allt går!
Vi pratade häng och lös hud nu när jag var hemma. Det som syns på mig är armarna... där har jag verkligen fått häng och om det inte drar åt sig med tiden så kommer jag överväga att korrigera det. För magen kan man dölja och även benen. Det beror ju iofs på hur mycket besvär man kan tänkas få men... armarna kommer jag nog fixa.

Nej, nu blir det att semestra sig lite till!

Inga kommentarer: