tisdag 26 juli 2011


Jag måste ta tag i mitt liv igen. Bara för att jag är opererad så betyder inte det att jag kan trilla tillbaka i gamla osunda vanor. Jag måste tänka mig för och verkligen ta den här chansen jag fått på allvar.
Min semester blev ett matförfall, haha. Jag har insett, efter att ha läst andra opererades matdagböcker, att jag äter för lite och för dåligt. Har dessutom börjat drabbas av massa hemska blodtrycksfall. Så ja, nu återinför jag mitt konto på matdagboken.se för att hålla koll på vad jag äter. Jag ska öka på mitt matintag, bättra på det och ge fan i all god isglass som jag blivit tokig i ;-)
Framförallt så ska jag fortsätta med min löpträning. Denna veckan ska minst tre rundor avverkas!
Nu, beger jag mig ut på den första!!

1 kommentar:

Cicci sa...

Heja, heja! Hoppas det var en bra runda. Kram.