söndag 31 juli 2011

Nu har jag precis beställt hem lite kryddor från Alpnaering. Är galet förtjust i deras vitlökskrydda och grönsaksbuljong. Utökade denna ordern även med en grillkrydda. De kostar på lite men ack vilken god smak det ger till maten :)

Imorgon börjar en månad med enklare livsstil. Om ni inte hakat på evenemanget på facebook så gört vetja! Blir lite som ett köpstopp delux kan man säga. Inte bara låta bli att handla onödiga saker utan även verkligen tänka på vad jag handlar, HUR jag handlar och enbart handla det nödvändigaste. För om det är något vi svenskar är duktiga på så är det att slänga mat.... jisses vad vi slänger mycket bra mat i detta land!
Jag hoppas att jag kan lära mig något av detta, att jag verkligen tar till mig kunskap. Jag tänker gå in helhjärtat, annars är det ingen idé liksom.
Så drömmen min är att en månad blir.... resten av mitt liv.

Inga kommentarer: