måndag 2 juli 2012

Luften gick verkligen ur mig totalt. Jag har inte haft någon som helst ork till övers för sociala kontakter, motion eller annat. Jobbet drog ut allt ur mig.
Jag var borta från jobbet på heltid i tre veckor. Tillbaka på heltid i 1½ och kände direkt hur matt jag blev av allt igen. Hur glömsk jag blev. Hur förvirrad jag vart och hur panikångesten steg inom mig.
Tack och lov fick jag tag på en bra läkare som äntligen lyssnade på mig. Hon sjukskrev mig på halvtid och det känns så skönt! Jag får fortfarande vara på jobbet med mina underbara samtidigt som jag kommer ha tiden emellan att hitta tillbaka till styrkan, glädjen och livet.
Så nu har jag blivit ordinerad motion, vila, umgänge med vänner och på det även medicin som hjälper mig ur den djupa svackan. Och nog känner jag mig gladare och piggare!

Så det ska nog allt bli bra det här också mina vänner. Lita på det.

Inga kommentarer: