tisdag 31 juli 2012

Kom iväg till gymmet idag trots att hela min kropp skrek om sömn. Jag hade ingen ork eller lust och var sådär matt så att det nästan gör ont i kroppen. Men jag tog mig i kragen och gick ner, tog det dock lite lugnt eftersom jag är så trött. Det blev 15 minuters löpning på löpbandet, dock sade höften till efter 1 km så jag fick sakta ner tempot lite. Sen körde jag styrka i 45 minuter. Fokus på bröst, triceps och mage.
Nu i efterhand är jag glad att jag kom iväg. Jag vet ju att jag mår bättre efter ett träningspass men med den här mattheten jag upplever så är det svårt att intala sig.

I trappuppgången satt en lapp från vår hyresvärd. Tydligen så har lördagens skyfall (jag trodde regnet skulle göra hål i marken så som det regnade) gjort så att vår källare svämmat över. Så vi blev uppmanade att kolla över vad som är skadat, kontakta våra försäkringsbolag och sen skulle hyresvärden fixa hit containrar så vi kunde kasta det som blivit skadat.
Jag hade dock tur. I min ände av huset är det snustorrt men i andra änden av källaren var det vatten överallt. Borde fasen köpa mig en trisslott idag ;-)

Inga kommentarer: