måndag 29 oktober 2012

Jag märker hur jag gradvis mår bättre och bättre, hur starkare jag hela tiden blir. Hur saker som förr fick mig att bryta ihop numera nästan kan verka triviala.
Jag tar tag i saker istället för att bara prata och fundera. Ifrån att ha varit en rotad planerare som bara planerar, planerar, planerar men aldrig gör slag i saken har jag nu blivit en planerare som också är en görare!

Jag har pratat om att köpa bil i ett år och nu har jag äntligen gjort det.
Jag har länge längtat efter en vecka i solen. Jag kom nyligen hem från en sådan.
Jag har länge haft problem med nacke och rygg. Jag har äntligen börjat gå till en kiropraktor regelbundet för att få bukt med alla låsningar.
Jag unnar mig sköna ansiktsbehandlingar och massage för att skämma bort mig själv.
Jag har kommit till insikt vad gällande mitt struliga kärleksliv det sista året och känner en enorm lättnad.
Jag har insett min pappas svek men också tagit tag i att få en bättre kontakt med mina bröder.
Jag vågar säga ifrån, jag tror mer och mer på mig själv och mitt arbete.

Så jävlar i mig om inte det blir bättre nu!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det är så gött att höra!!! :)

Anonym sa...

Lev din dröm! Vi får tillbaka det vi ger! Kärlek , sanning och glädje. Det som vi reflekterar på utanför oss själva är just det, endast vi! Det är endast vi som kan förändra det vi vill se och uppleva! Lycka till! Stor kärlek på dig!! Kalle

Cilla sa...

Tack Kalle för fantastiska fina ord!
Kärlek i mängder tillbaka <3