söndag 2 augusti 2015

För ca ett år sen så var jag och en kollega och hämtade några ursnygga gamla spegeldörrar från en byggnad som skulle rivas. Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat till min som sänggavel. Jag har många idéer men de tar tid att fullfölja ibland ;) 
Jag valde att inte måla dörren utan behålla den vackra naturliga ytan som var. Har bara skurat den, slipat till den och skrapat lite färg som inte skulle vara där den satt. Och den satt!!! Jeflans... 
Men här är resultat och jag är så nöjd. Den är så vacker!! 



Jag satte på stödben från Ikea för att få upp den på höjden och har sen lutat sängen emot. Funderar dock på att göra ngn typ av krokanordning så att den förankras mer i väggen men det får vara som det är ett tag. 

Nu tar jag mitt svullna svalg och slappar resten av dagen. Imorgon är det jobb igen...


Inga kommentarer: