måndag 24 augusti 2015

Vilken helg. Så många gamla ansikten i nya förpackningar, massor av vänner, gamla känslor som för alltid kommer ligga kvar i ens hjärta, lyckorus, pinsamhet av att stå på scen, fniss, kramar, kramar och massor av kramar, en helskotta massa kolhydrater inflytande form, langos, föralltid vänskap, kärlek, kärlek och kärlek. 
Jag älskar att komma hem till Småland och få uppleva detta. Dock skulle jag aldrig uppskatta det på samma vis om jag bodde där...
Vi var inne på värnamodagarna. Vi vann popquizen och fick pinsamt nog kliva upp på scen för att ta emot priset. Nåja, jag överlevde ;) 


Långa härliga fyllesamtal med människor jag aldrig kommer glömma. Gamla känslor som legat så långt begravda i hjärtat. Skratt och minnen. Oj jäklar vad mycket skratt! Det känns i magen än idag. 
Nu är torpet stängt för denna sommaren men snart är det vår igen!!! 

Inga kommentarer: