måndag 7 mars 2011

London, London, London.... Precis som jag trodde så blev jag kär i staden. Jag vill dit igen, typ nu.
Vi hade några fantastiskt härliga dagar med många starbucksbesök och shopping. Lyckades trolla oss fram i tunnelbanan utan att åka vilse, trots rusningstrafik och ombyggnationer. Höll även på att verkligen missa planet hem. Slöa och bakfulla så slogs våra, annars extremt välplanerade och ordningssamma, hjärnor ut och vi båda förlitade nog oss för mycket på den andre. Vi insåg att flyget skulle lyfta om 15 minuter. Och då var vi i den andra änden av flygplatsen. Jag lovar, jag har aldrig sprungit så förut och jag dog när vi väl lyckades komma på planet. Det var som i en taskig film ni vet? Där flygplansdörren stängs precis bakom en. Så var det för oss. Då bestämde sig min kropp för att bli sjuk.


Men London är vackert och människorna är extremt trevliga. Även mot korkade turister som oss :) Jag köpte nog inte en enda sak som jag egentligen tänkt... jo mina converse fick jag ju tag på, men annars så blev det mest spontanshopping. Det är som sagt så mycket att se och uppleva.

Men den här toppen är nog det bästa köpet. Den är verkligen så jag :D

Inga kommentarer: