lördag 19 mars 2011

Vilket lyckokast!
Jag vann en tävling hos Jenny och fick det här schampot från clearlife.se Ett schampo jag ABSOLUT kommer köpa igen! Snacka om ett lyckokast.... det är för torrt till skadat hår vilket egentligen inte alls stämmer på mitt då jag snarare har fett hår och torr hårbotten. Men, mitt hår har nog aldrig varit så här fräscht och rent så länge som nu!
Jag kan lätt gå tre dagar utan att tvätta håret numera, förut fick jag tvätta det varje dag, minst varannan iaf.
Det bästa av allt är att det är helt naturligt, inga konstigheter alls i.

Länk till dess produktbeskrivning på clearlife.se finns här.

Hårbotten min är fortfarande något torr och irriterad men oljeinpackningar gör nog susen på det. Kokosolja ska visst vara bra, det ska jag absolut testa.
Men mitt flottiga hår är ett minne blott!

Inga kommentarer: