måndag 12 december 2011

Var ute med töserna från jobbet i lördags. Vi var på Belsepub och kollade in Motorbäng och Guns n Posers. Hysteriskt roligt! Det blev en hel del alkohol som flödade och jag fick äntligen haft min återträff med kaptenen och julmust. Det var sweet nostalgi!
Ute på klubben så fick jag uppmärksamhet jag inte fått på länge! Uppskattande blickar, flirtande över baren och liknande. Väldigt roligt men också... jobbigt? Jag vet inte hur jag ska ta det? Med alla dessa år då man knappt ens blivit ihågkommen så kan man aldrig ta något på allvar. Jag är van att bli skämtad med, lite så att man drivit med mig då man stött på mig förut. Och det är annorlunda nu...
Hamnade sen på efterfest och det var samma sak där. Spontana "Fan vad söt du är!" kommentarer. Jag fick till och med höra att ända sen jag satte foten innanför dörren i den lägenheten så hade jag påverkat honom så att han inte kunda sluta titta på mig. Errhmm...?

Det blev ett dygn av totalt sjukt kaos men så jävla roligt att jag kommer leva på det här länge. Att jag nu får dras med stelhet i nacken och ont i hårbotten (!?) det kan jag leva med....

1 kommentar: