söndag 8 januari 2012

Jag har haft dödsångest inatt. En sådan panik blandad med extrem rädsla.

Jag har varit allt för godtrogen bara för att allt gått så bra för mig efter operationen. Har kunnat äta det mesta utan problem.
Men inatt... fy f*n vilken dödsångest jag fick! Det är den tiden i månaden och mitt sötsug har inte minskat efter open, jag kämpar med det dagligen. Tillslut gav jag upp, klen som jag är, och köpte mig en liten chokladbit och en påse med gott och blandat. Chokladen åkte ner utan problem, så gjorde även halva påsen men sen....
Det satte sig som ett rejält spännband runt bröstet och någon drog åt det hårt! Jag fick svårt för att andas, kunde inte prata, kallsvettades och fick rejäl panikångest. Ville bara spy men det enda som kom upp var små slempölar. Den smärtan har jag aldrig upplevt förut... lyckades ringa min bästa vän, (Tack Vera!) som tack och lov bara bor några hus bort, så hon kom över. I nästan en timme höll det i sig och sen äntligen släppte det.
Jag var så rädd! Tänkte att nu är det kört. Men tack och lov....

Dock vet jag att det ALDRIG mer kommer bli nått jävla smågodis iaf!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men usch hjärtat! Tur att Vero kunde komma så att du inte behövde vara ensam.
Massor med kramar!

A sa...

Fy, låter otäckt!! Misstänker att det är nåt som jag oxå måste uppleva innan jag kan sluta med allt godis, suck.

Carolina sa...

Fy vad otäckt.. Skönt att det släppte iaf.. Har samma problem som du med söt suget även efter op vid en tidpunkt i månaden. Förr var det choklad jag suktade efter.. nu är det bara Lakrits!! Kram och hoppas du mår bra igen..