fredag 11 februari 2011

Jag har i snart ett års tid använt ren arganolja att smörja in mitt ansikte med. Efter att jag fick provat på denna olja så kan jag lätt säga att jag aldrig kommer gå tillbaka till ansiktskrämer igen. Never ever!
På vintern blir min hy extremtorr och denna olja har klarat bister kyla lätt som en plätt. Har enbart behövt smörja mig lite extra precis under ögonen, thats it.
Tyvärr så är oljan nu slut, jag gråter floder! Har köpt ett annat rengöringsset med oljor som jag ska testa nu istället.
Men... gissa om jag blev glad när jag hittade på Jennys blogg att man kan vinna en flaska med arganolja! Så om ni vill få chansen till att prova den absolut bästa oljan någonsin så gå in här och tävla.
Jag är nyfiken på att prova om den kan göra något åt min torra kliande hårbotten.....

Inga kommentarer: