söndag 29 maj 2011

Jag har haft ett väldigt intensivt dygn där jag hunnit med mycket. Åkte ner till Varberg igår direkt efter jobbet och så körde jag och bror ut till småland för att hälsa på mamms. På kvällen svidade jag om och åkte in till Värnamo och gick ut med fina tjejerna. Värnamos uteliv är... ett skämt men jag hade så fantastiskt roligt! Det har jag alltid i detta sällskap och det är inte alls konstigt att jag kan drabbas av enorm hemlängtan.
Jag har sagt det förut, jag vill aldrig bo där nere igen för det skulle långsamt förinta mig innifrån men jag saknar mina vänner där och för deras skull så...

Jag är så glad att jag har så fina människor i mitt liv. Jag är innerligt tacksam och blir varm i hjärtat när jag tänker på det. När jag tänker på er.


På vägen hem idag gjorde jag dock en dumhet. Jag köpte mig en liten bit 70% choklad och latte med socker i. Det var den eftermiddagen/kvällen det. Dumpingen gjorde mig helt matt och jag är det fortfarande.
Men jag är i ett lärande när det gäller mitt ätande. Ständig skola om vad jag kan och inte kan äta. Jag kan verkligen äta det mesta jag provat. Så jag är fortfarande sjukt nöjd med allt.
Mäter ju inte min mat längre utan lägger upp på ett måfå på tallriken. Äter sen långsamt och slutar när jag är mätt. Ett bra tänk inför framtiden börjar redan nu!

Inga kommentarer: