lördag 14 maj 2011

Jag var och fika med en kompis häromdagen och snubblade då över detta ekologiska isthé. Jag har aldrig varit direkt förtjust i isthé men tänkte att det kunde vara värt att prova. Jag var törstig och det var varmt ute.
Tog smaken av mango och citrus och det var riktigt gott! Fick glaset fyllt av isbitar och det läskade enormt. Mycket svalkande och törstsläckande.

Så här skriver de om sina produkter på sin hemsida:
"Pour Te är ett äkta iste, naturligt bryggt och smaksatt med utvalda ekologiska råvaror. Och även om vi verkligen älskar te, är det här inte ett te bara för oss. Pour Te är för dig. Till dig. Serverat med en personlig tanke. Vi hoppas att du dricker Pour Te väl kylt, gärna med mycket is. Och att du tar med dig både smaken och tanken."

Sånt här gillar jag! Kommer bli en favorit i sommar. Helt klart.
Vi var på Franks Café här i Göteborg och eftersom den här var helt ny där så fick jag den billigare mot att jag gav ett omdöme senare. Det gillas ju också såklart :)

Inga kommentarer: