torsdag 11 augusti 2011

Åkte till Frölunda Torg med Jennie och Norah efter jobbet idag. Inte skulle jag handla så mycket... behövde mer trosor det var allt. Och ja, trosor fick jag köpt (finns underbart sköna i ekologisk bomull på HM, 3 st för 99:- Perfa!) men jag fick också köpt en hel del till... haha.
Men det är en sådan glädje att kunna gå in och handla kläder i vilken jävla affär somhelst! Och nu är det dessutom rea och känslan av att hitta kläder som är för STORA är hur konstig som helst.
Jennie sa att det var en fröjd att handla kläder med mig numera eftersom jag strålar när jag provar kläder, haha.



Fick fyndat en jättefin vit tunika på Kappahl för 69:- i stl 40/42! Och en svart munkjacka i ekologisk bomull från HM för 249:- (inte så mkt fynd men behövligt då jag inte har några sådana kvar) stl L.


Sen var vi inne på Gina där jag köpte tre vanliga toppar för 99:- st att ha på jobbet. Enkla vanliga, men dock snygga, toppar i stl L.


Eeehh... large alltså, när hände det sist?




1 kommentar:

Carro sa...

Jag blir alldeles tårögd av lycka när jag läser dina inlägg numera för de genomsyras av sådan glädje och livslust! :)