torsdag 25 augusti 2011

Har använt mig av terre d'Ocs mascara nu ett tag och jag måste säga att jag fullkomligt älskar den! Den gör mina ögonfransar kolsvarta, precis som jag vill ha det, de blir fylliga och långa. En helt suverän mascara för ett mycket bra pris. Och det bästa av allt? Ingen skit i!
Har försökt mig på en bild men det är svårt att visa då jag har så hängande ögonlock, ber om ursäkt för dem ;-)


Har också testat terre d'Oc foundation och kajal. Kajalen är bra, inget jag hoppar i höjden för som med mascaran men helt okej, varken sämre eller bättre än någon annan jag testat faktiskt.



terre d'Ocs mineralfundation är helt suverän även den! Den är i puderform och är väldigt lätt att arbeta in i ansiktet. Du ser inte sminkad ut, det bästa av allt, men den täcker ojämheter mycket bra. Min hormonexplosion av finnar och röda pluttar jämnas ut bra och döljs jättefint. Jag har dessutom en hudtyp som gör att jag lätt svettas ut allt som jag smörjer mitt ansikte med, så har det varit med tidigare foundations men så är inte fallet här.


Jag använder mig av Beige Rosé Hoggar 902 som är en neutral nyans som passar oss med lite rödare hudton.




Nu har jag även köpt en ögonskugga från terre d'Oc som är i en härlig lite brun/lila nyans. Den ska testas nu till helgen då jag ska ut på galej.


Allt finns att köpa hos älskade Vera på maryflyorganics. Där finns mycket godis att välja och vraka från.




Är jag terre d'Oc frälst eller vad!?

1 kommentar:

Millas Hälsoblogg sa...

Mascaran har jag med den är jätte bra