lördag 15 oktober 2011

Jag har hittat den! Kanske lite tunnare än vad jag hoppats på men med en tjock tröja under kommer den göra sitt i vinter. Speciellt för det priset. Och den känns så rätt direkt. Den är en keeper!



Dagens i-landsproblem för mig är just det att jag har ingen lust att lägga ut en massa pengar på en jacka som sedan kommer vara för stor. Jag har inte den ekonomin. Så den här fick jag för 350:- tack vare Ellos och deras rabatter ;-)

Har ju den röda jackan som jag använder nu, den är lite mindre i storleken men ngt tjockare än den här gråa. Den kanske är varmare till vintern, vi får se. Nu har jag dem båda iaf! Och jag fick köpt ett par rejäla varma vinterkängor också. Så nu är min vinter räddad!

Jag är redo, bring it on Kung Bore!

2 kommentarer:

Carro sa...

Yes, den var rätt!
Blev det de bruna kängorna?

Cilla sa...

Japp det blev de bruna. Så om du kommer hit i vinter kan vi strosa på stan i likadana kängor ;)