torsdag 27 oktober 2011

När jag är hemma hos min bror och hälsar på så låter han alltid mig få sova i hans säng, medans han så gentlit tar soffan. Han har en lika bred säng som jag och när jag vaknar på morgonen så finner jag mig alltid liggandes mitt i sängen och gärna med armar och ben utslängda åt alla håll och kanter.
Varför gör jag då inte det i min egna säng? Jag har precis lika stor plats där. Svaret gick upp för mig imorse då jag vaknade och insåg att jag delade sängen med två mesar, tre böcker, en tidning och fem leksaksmöss...



2 kommentarer:

h sa...

Meeen så söta!!! :D

A sa...

Haha...det där låter lite som jag. Eftersom min sambo är borta många nätter i veckan p.g.a. jobb används hans sida som förvaring. Där finns tidningar, fjärrkontroller och allt man kan tänkas behöva :)