torsdag 25 februari 2010

Shop 'til you drop!

Har varit på stan med finaste Veronyca idag. Vi hade lite tid att ta igen och jag älskar att få strosa runt med denna underbara kvinna. Inte nog med att sällskapet är så gott, jag shoppar ju alltid ihjäl mig! ;-)
Men jag har fått köpt doppresenter till Vide, en liten present till Viggo (han ska ju inte bli utan liksom) och annat smått och gott. Bland annat detta underbara duschdraperi som kommer få mig att skratta mig igenom duschning framöver, haha. Köpte mig även en ny bh, borde unna mig mer snygga och framförallt sköna sådana.
Var sedan och hämtade ut bilderna jag skickat in på förstoring. Köpte ju två ramar för ett tag sen och när jag lekte med kameran framför katterna häromdagen så fick jag till några bilder som jag tänkte kunde bli snygga. Måste säga att jag är jävligt nöjd över resultatet!



Följde med Vera till sjuksköterskan idag och när hon är inne så passar jag på att ringa till jobbet. Albin svarar men tydligen hör han mig väldigt dåligt. Jag försöker tydligt säga att det är jag och det uppfattar han "Jag tror det är Cilla..."
Här kan tilläggas att vår bärbara telefon på jobbet fått fnatt och ibland hör man ingenting. Man får då slå den några gånger i handflatan och sen brukar den fungera som den ska. Så jag säger: "Du måste slå på telefonen". Albin hör inte och jag upprepar det hela med betydligt högre röst och väldigt tydligt tal: "ALBIN, DU MÅSTE SLÅ PÅ TELEFONEN!"
Haha snacka om att jag fick många konstiga blickar efter det! Har inte alla sådana telefoner som man måste slå på? ;-)


Dagens tre:
1. Underbar kvalitetstid med älskad vän
2. Mina foton på mina älsklingar
3. Du måste slå på telefonen Albin!


Dagens låt på spotify:



2 kommentarer:

Cissi sa...

Vackra foton!
Och du, jag köpte oxå BH igår. 2 st!

KRAM

Vera sa...

Ja, vi borde faktiskt unna oss lite mer vackra saker ibland, inte bara funktionsdugliga saker (ibland kan de ju helt uppenbart vara både ock). Pop up the.. öh.. Love you, sis. PUSS