torsdag 5 augusti 2010



Jag lovade ju en lite mer utförlig recension på ansiktsoljan, Arganolja, som jag fick av Vera. Så här kommer den;

Jag var faktiskt skeptisk till en början, att bara ha en olja i ansiktet. Skulle inte det göra mina feta partier ännu mer feta? Men nej då, det gör den inte.
Jag har den typen utav hud som gör att även om jag precis kommit ut ur duschen, eller om jag svettas i ansiktet, så känns huden stram och torr. Jag brukar gå direkt in på toaletten efter dusch för att smörja in ansiktet. Jag behöver inte göra detta längre. Inte nog med att oljan i sig gör huden mjuk och len när jag smörjer in mig, den har också återfuktat min hud på ett sätt ingen annan ansiktskräm gjort. Jag blir aldrig torr i ansiktet numera som jag blev förr, vilket är underbart!
Sen är den extremt dryg, det krävs bara en tryck på pumpen för att räcka till ansikte, hals och även torra armbågar. Och det är ren och skär arganolja i, inga andra konstigheter. Bara ren kallpressad argonolja direkt från Marocko.
Jag får också höra att jag är fin och slät i hyn.

It's most definitely a keeper!

Klicka på bilden så kommer du till produktisidan på Plushälsa.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad bra Cilla! Får jag lägga ut den på min sida också? Sådant som föhöjer vårt redan vackra yttre (och inre) gillar vi mycket. Muscho.