onsdag 27 april 2011

Hade ett kärt återseende idag med löpbandet på gymmet. Har inte varit där och tränat sen innan operationen så det var ett tag sen. Det märktes. Min kondition har väl aldrig varit direkt bra men nu är den under all kritik.
Nåväl, det blev 25 minuters löpträning varvat med snabb promenad och sen lite styrketräning efter det. Bäst att inte gå ut för hårt till en början.

När jag tog på mig mina träningskläder så såg jag hur mycket min mage faktiskt minskat. Tröjan har förut suttit åt och nu sitter den löst. Glad i hågen slängde jag mig upp på cykeln och trampade iväg till gymmet. Väl där fick jag se mig själv i deras enorma speglar och då försvann det goda humöret. För där såg det inte alls ut som om jag gått ner över huvud taget. Jävla speglar. Förrädiska saker ;-)
Fast det är väl snarare min hjärna som är förrädisk...

1 kommentar:

Om oss sa...

Ja, hjärnor kan vara aningen förrädiska ibland - eller rättare sagt: "De hänger inte riktigt med när det går snabbt". Vill du gymma på fredag? <3