fredag 11 november 2011

Ni vet det jag skrev sist när jag varit nere och sprungit på löpbandet? Det visade sig att jag visst har lågt blodtryck (100/60) så det var ett blodtrycksfall jag fick. Visst, jag har efter operationen ofta märkt av yrsel, kallsvettningar och svartnande för ögonen i samband med att jag reser mig upp från en stol eller soffan men aldrig när jag tränat.
Så tydligen påverkar vätskebrist det hela också, och saltbrist.

Så nu får jag testa att köra på med mer vätska (ja jag vet... jag är skitdålig på att dricka tillräckligt!) och salta min mat mer så får vi se om det hjälper.
Märkte nu ikväll på löpbandet att orken faktiskt inte fanns i kroppen på samma sätt som den har. Men det blev 3,8 km iaf, dock inte löpning hela tiden. Bah. Känns som ett nederlag... Morr.
Jag blir besatt när jag utmanar mig själv på detta viset.....

Inga kommentarer: