onsdag 22 februari 2012

Jag: Fan vilken obra helg det blev egentligen...
Stefan: Men gumman då, vad hände? Nu blir jag orolig!
Jag: Men J kom förbi i lördags (lååååång jävla historia) och sen dejten med M i söndags vart inget bra. Vi hade ju jättekul och så men njae, han är inget för mig. Det klickade inte. Dock klickade det storslam för honom och trots att jag var ärlig i måndags och sa att det inte alls klickade för mig så vill han ändå ses, han fattar inte...
Stefan: (tittar på mig som om jag vore dum i huvudet) Men för fan Cilla... vänd lite på situationen istället! Du fick;
1. Ligga, bara det är ju så...!
2. Du och J kom till klarhet.
3. Du fick världens bekräftelse på att du faktiskt har "det" även om det inte klickade för din del! Det har ju faktiskt varit en BRA helg!

Tack Stefan, jag behöver din klarsynthet fler gånger!

5 kommentarer:

Vera sa...

Hell Yeah! S är smart han! <3

Cilla sa...

Ha ha ja han är faktiskt det :)

Unknown sa...

Det är väldigt bra med andra människors synvinklar ibland. :)

Anonym sa...

Hahaha... Njae, så gick det inte riktigt till ;) ... Och tro mig M fattade. Han hälsar förresten

Cilla sa...

Haha men så bra! :)
Hälsa tillbaka ;)