torsdag 2 februari 2012

Jag har varit på Ullared idag! Åkte dit med en gigantisk förväntan om att hitta massvis i klädesväg men nepp, det gjorde jag icke. Dock fick jag köpt mig FYRA jackor och det är jag sjukt nöjd över! Som det är nu äger jag en enda jacka och det är min röda vinterjacka. Nu köpte jag några till som jag kan ha framåt våren... i stl 42!!!
De sitter lite tajt nu så till våren bör de sitta perfekt :)


En svart/grå snygg vardagsjacka, lite sportig sådär men ändå snygg.





En softshelljacka i jättehärlig blå färg. Perfekt till promenader och annat vårmys.






En löparjacka. Nu har jag ingen orsak för att inte ge mig ut att springa längre ;)








En svart snyggjacka i skinnimitation.




Sen hittade jag även bäddset i ekologisk bomullssatin. Så det blev det ju självklart :)

Och världens härligaste pläd i fårskinn med brittiska flaggan på. Den kommer hålla mig varm på kvällarna. Underbart!

Självklart blev det lite annat smått och gott men jag är mycket nöjd. Har fått rensat mina garderober ordentligt då jag trodde att jag skulle hitta massa kläder så mitt köpande idag känns inte direkt onödigt.

Sen fick vi köpt så jäkla mycket fina saker till jobbet. Sååååå roligt!!!!

Inga kommentarer: