fredag 9 mars 2012

Läste precis hos Pernilla om hur hon kom till insikt om att förändra sitt liv, att gå från shopaholic till att idag leva så minimalistiskt som hon bara kan. Jag blir imponerad av henne och det är hon som inspirerar mig till att ständigt rensa i mitt hem.
Under min viktresa så har det hela tiden, och gör fortfarande, åkt ut kläder som jag skänker till emmaus. Nackdelen är den att man faktiskt måste fylla på lite också... Jag börjar bli rädd för att jag gått från minimalist till shopaholic!
Att numera kunna handla i vilken affär som helst är helt otroligt! Och farligt för plånboken.... idag åkte jag, Jennie och Norah till Frölundatorg för att shoppa lite. Precis innan Jennie plockar upp mig pratar jag med älskade mamms i telefon och hon säger till mig att köpa mig ngt fint nu.
Host... jag shoppade loss inne på HM för nästan 900:-! Men galet vad mycket snygga saker jag fick!!



  • Två linnen, ett turkost och ett svart.
  • En svart kofta
  • En svart t-shirt
  • En superhärlig grön tröja
  • Ett par löparthights
  • Ett par orange byxor
Nu är det vår och då ska det lysa om mig med massor av fäääärger!

2 kommentarer:

Vera sa...

Oh, de oranga brallorna var ju underbara och den gröna tröjan var görgrönfin! <3

Cilla sa...

Japp det är änna snyggve saker!