torsdag 29 mars 2012

Jag är så jäva överambitiös ibland ;-) Igår vart jag kvar på jobbet till 22.00 istället för 21.00 enbart för att alla skulle kommit in med sina önskescheman så att jag kunde trycka ut dem till preliminära schema. För vi har ju enbart 4 dagar på oss att diffa scheman för 18 veckor framöver!
Framförhållning chefer? Vet ni vad det är?
Som tur är så har jag underbara kollegor som körde hem mig så jag slapp vänta på bussen i ytterligare en halvtimme. När jag väl kommer hem så är jag så nyfiken på hur schemat kommer se ut så jag går in och diffar min egna schemarad för alla perioder, så jag är istortsett diffad och klar. Nu viker jag mig inte mer för skit vilket dåligt schema jag fick till mig den här första perioden.
Tiden liksom bara flyger fram när jag sitter i Time Care och leker... jag tror fasen jag hittat mitt framtida yrke. Det här är sååå kul!!

Ringde dessutom löneassistenten idag eftersom det blivit fel på min lön. Ända sen jag började på jobbet (6/6-11) så har jag inte fått jourtillägg utbetalt. Nu visade det sig att min anställning inte ens är en jouranställning. Så detta ska fixas till sen kommer det en stoooor fin klumpsumma in på mitt konto plus att jag framöver kommer få ut ca 2000:- mer i månaden, inte dumt alls!

Nu är det frukost som hägrar, lite mer kaffe och sen blir det träning. Det är härligt med lediga dagar :-)

Inga kommentarer: