söndag 5 februari 2012

Bild hämtad från myhavtorns hemsida

Förra vintern klarade jag mig finfint på att enbart använda först arganolja och när den tog slut, jojobaolja i mitt ansikte men den här vintern har verkligen sugit fukten ur min hy. Varken arganolja eller jojobaoljan har räckt och för första gången på några år så har jag fått börja använda en ansiktskräm ovanför oljan.
Jag har testat en ansiktskräm från MyHavtorn som jag fullkomligt älskar och den gör under för min hud! Jag har länge upplevt att ansiktskrämer gärna lägger sig som en fet hinna på huden och jag känner mig bara svettig i ansiktet istället för mjuk.
Men denna kräm åker så lätt in i huden och jag blir mjuk som en bebisrumpa! Och som sagt, inga mer torra partier i ansiktet. Räddaren i vinterkylan!

Krämen ihop med dess ansiktsolja (som jag ej testat) finns att köpa hos Maryfly!

1 kommentar:

Millas Hälsoblogg sa...

Visst är My havtorn bra har använt handkrämen.