måndag 6 december 2010

Dag 06 - Min dag

Började dagen med att vakna av ett sms där det stod att jag blivit faster igen! Oh, happy day! Välkommen till världen lilltösen.
Låg en timme på spikmattan under tiden då extremkassa Våra bästa år rullade på tvn. Herre min gud alltså.... jag har sett det där programmet lite då och då och det fanns en tid då jag var helt fast i såpan. Såg nu idag att en utav skådisarna som blev utbytt förut nu kommit tillbaka, som samma karaktär. Jisses.... haha
Åkte sen ner till stan för att möta upp världens bästa Åsa för lite shopping av julklappar och sen åkte vi till jobbet. Kvällen där har förflutit väldigt lugnt förutom några extrema tröttfnissattacker. Men har man det inte roligt så får man göra det roligt ;) Aight!? Mycket prat om London har det blivit också. Varför måste man vänta???
Nu är jag hemma igen, har nyss gett katterna mat och kokat mig en kopp thé, blåbär. Ska strax kasta mig i soffan jag fortfarande inte har, sängen mao, och se en film. Eller så blir det några avsnitt av Medium... jag får se.

Råååger det! Över och ut.

Inga kommentarer: