tisdag 7 december 2010

You just gotta love Happysocks!

Jag var på möhippa förra helgen och en utav aktiviteterna var skrattyoga. Udda men väldigt kul. Vi skrattade så vi grät och det var en perfekt isbrytare då vi var rätt många som aldrig träffats förut.
Kvinnan som höll i klassen hade djupa rynkor runt ögonen för hon log hela tiden. Underbart! Hon var klädd i starka färger såsom gult, rött och orange. Hon berättade för oss om hur mycket färg spelar roll för ditt humör. Och visst är det så?
Fortfarande än idag är jag inrutad i tolklädseln. Svart, svart och åter svart. Booooring! Jag tänker tillsätta lite mer färg i min tillvaro genom min klädsel. Då jag har slitit ut nästan alla mina strumpor, mina svarta strumpor, så tänkte att jag det var ett perfekt tillfälle att köpa lite färgglada sådana. Och jag har blivit kär.... happysocks har de mest underbaraste strumpor som finns! Jag vill ha dem alla!!!


Matthew Gray Gubler, min Dr. Reid, han använder alltid strumpor med mycket färg. Dessutom har han alltid en utav varje från olika par. Han har fått för sig att det bringar otur om han har på sig ett jämt par. Kan man annat än älska honom?

2 kommentarer:

Vera sa...

Jag älskar en strumpa av varje. det känns kreativt och konstnärligt! Och väldigt miljömedvetet eftersom du kan fortsätta använda en fin och färggrann socka även om ett av paret gått sönder! <3

Cilla sa...

Japp, jag ska anamma honom tror jag :)