måndag 14 november 2011

Åh herre min je vilket ögongodis jag har på gymmet! Det är en fröjd att gå och träna vill jag lova ;-)
Men det är inte riktigt därför jag numera släpar min platta röv dit, nej jag har blivit besatt av min utmaning. Såpass besatt så att jag nog fasen måste lugna ner mig lite.... Mina ben värkte idag och jag fick ont i mitt knä efter 4 km. Tur att Stefan kommer hem nu för min kropp klarar nog inte mer konditionsträning flera pass i rad på det viset som jag nu plågat den med. Tänk vad svårt det ska vara att ge sig på styrketräningen ensam? Men det är fasen inte lika roligt som att ha någon som står och viskar "döda valpar" brevid dig bara för att få dig att börja skratta när du tar i så att ögonen håller på att poppa ur skallen på dig. Nepp, det är det fasen inte.

Nå mina vänner, ni som hängt på min utmaning. Hur går det för er?

4 kommentarer:

Vera sa...

Inga kommentarer. BLÄHÄ! Men jag får väl förlänga min utmaning med en vecka. Jag planerar kunna börja träna på torsdag förhoppningsvis - om det här släppt taget om mig.

MEN DU ÄR SUPERGRYM SISTA! Men ta det easy så du inte drabbas av det jag hade. ♥♥♥♥♥♥

Cicci sa...

Än så länge går det bra, 8 pass är gjorda! Körde 5 i veckan och är förvånad över hur bra det gick. Blir svårare denna veckan då jag ska bort hela helgen =(. Men vägrar fuska för då känns det som om jag sviker dig och det vill jag ju inte. Konstigt vad bra det kan gå när man är fler! =)

Cilla sa...

Inte sviker du mig Cicci! Jag är bara så glad över att folk hänger på utmaningen ju :D Och visst är det så, allt blir mycket roligare och lättare bara för att man är fler.
Denna veckan kommer bli tuff för mig också att få ihop alla pass, men skam den som ger sig!

Cicci sa...

Haha, det kanske lät lite tufft att jag inte vill svika dig. Menar mer att jag vill inte vara den som förlorar =) Är på god väg dock, ork=borta!