onsdag 2 november 2011




Jag har bestämt mig för att ge mig själv en rejäl träningsutmaning att klara detta året. Det är nu 8 ½ veckor kvar av detta året och min tanke är att jag ska ha avklarat minst 30 träningspass tills dess. Det är i snitt 4 i veckan. Blir det mer än så, då är det en bonus och jag ska fundera ut en fin belöning till mig själv för det.

Det kommer bli tufft och svettigt men jag ska fixa det!

Som träningspass kommer jag även räkna in längre promenader i rask takt på minst 40 minuter. Så kanske jag äntligen kommer igång med att gå en bit hem från jobbet varje dag, som jag gjorde förr.


Hänger ni på? Ni behöver inte ha samma utmaning som jag utan skaffa er en egen så följs vi åt vetja!

Jag slänger upp en ticker här till höger som håller räkningen på mina träningspass.


Kom igen!

5 kommentarer:

Cicci sa...

Jag är PÅ! Mitt mål idag är tre ggr i veckan och det har varit lite sisådär på sista. Behöver en utmaning! Om jag får promenera som träning så ska 4 ggr gå. Hur skaffar man en sån nerräknare..?

Vera sa...

I'm in! Jag räknar de 2 pass jag gjort måndag och tisdag denna vecka! Tjohej! Ses på gymmet på fredag! Kram honey

Cilla sa...

Du sätter dina egna regler Cicci! Jag har täbkt att tre pass ska vara på gymet och ett pass promenad, men det är min tanke det :)
Tickern hittar du här http://tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=8

Cilla sa...

Eller så går du in på www.tickerfactory.com och klickar dig vidare därifrån :)

Kul att ni hänger på!

Anonym sa...

Heja heja! Jag ska försöka göra mitt bästa jag med! :)