måndag 19 december 2011



Ifjol så köpte Veronyca ett par så jävla snygga kängor som jag vart helt lyrisk över. De är ifrån El naturalista som gör skor åt det ekologiska hållet, med sula i återvunnet gummi och helt i naturens färger. Ifjol var mina fötter... svullna. De enda skor jag då fick på mig var gympaskor. Jag visste att det inte ens var lönt att prova för jag skulle väl knappt få ner stortån. Vet att jag sa till Vera att "nästa vinter kanske... då kanske..."

Häromdagen när jag var hemma hos Vera så stod dessa ursnygga skor i hennes hall och jag kunde inte motstå frestelsen att prova. Foten gled ner som ingenting och skon passade perfekt!

Jag tror minsann att jag ska unna mig ett par nu efter jul... Som en fin present till mig själv för den jävla resan jag gått igenom detta året.

Veronycas par är lila, men då jag hittade dessa röda blev jag kär....

Inga kommentarer: