söndag 25 december 2011

Nej som sagt, jag kommer ju inte ro iland min träningsutmaning även om jag faktiskt känner mig bättre nu. Men jag ska göra mitt bästa, imorgon beger jag mig ner till gymmet igen och tar mig ett litet lugnt styrkepass.

Jag är inte den som ger mig själv några nyårslöften men utmaningar gillar jag! Veronyca drog igång en utmaning till nästa år som jag hänger på. Under 2012 så ska hon spendera 150 pass på gymmet, allt över det blir en bonus. Jag är självklart på!
Jag har dessutom funderat på om jag ska utmana mig själv med att inte äta godis på hela 2012 och om jag klarar den utmaningen så ska jag ge mig själv en resa sommaren 2013 till New York, stanna där minst en vecka och springa tjejmilen tillsammans med en hel hög av kvinnor från världen över.
Egentligen är det fan inget att ens fundera över, att springa tjejmilen i New York är något jag velat göra länge! Och sluta äta godis är ju enbart en positiv sak, så varför inte?
Jag kan få äta sötsaker men då får det vara något jag lagar till själv, inte köper.

Så... Cilla + inget godis alls under 2012 = Tjejmilen i New York 2013!!

Inga kommentarer: