onsdag 9 maj 2012

Kvinnan med en kropp som ett måndagsexemplar, det är jag det.
Har återigen legat och haft hemska besvär av gallsten så nu hoppas jag på att en remiss till kirurgen är skickad. Och att jag blir av med blåsan för helvete vad ont jag får ibland.

Sen fick jag domen av sjukgymnasten igår. Jag har så långa och tunga ben med tunga steg så löpning är inget som mina höfter och bäcken klarar av. Så där fick vi lägga skorna på hyllan.
"Du får cykla istället! Det är jättebra träning! Får bli vättern runt nästa år istället för tjejmilen i New York."
Vättern runt vs New York? Jovisst, det är ju ungefär likvärdigt. Hrrm.
Jo jag är faktiskt lite ledsen, bitter och besviken för att jag inte kan springa nått mer. Men men så är livet, jag för hitta tjusningen i något annat istället!

Inga kommentarer: