måndag 14 maj 2012



Sommaren börjar ju närma sig och jag ska i år köpa mig en ny bikini. Och jag tror fasen jag ska ha bikini! Inte tankini eller baddräkt, nej BIKINI!
Har letat efter en bikini som inte är gjord av vanligt bomull som stänger in och svampar upp. Sen jag började använda underkläder i ekologisk bomull så mår mitt underliv så mycket bättre nämligen. Snacka om att jag blev glad då jag såg på lindex hemsida att de snart lanserar en bikini i återvunnen polyamid! Snygg är den också även om jag hade önskat att trosan skulle vara lite mer i hipstermodell än mini. Men men, man får prova och ser hur det ser ut.


Lindex har förövrigt en hel del snygga kläder under sin kollektion Substainable choice, vilket innebär att produkterna är gjorda i ekologisk bomull eller återvunnen polyester eller polyamid. Ett bättre alternativ för miljön helt enkelt!

Inga kommentarer: