onsdag 5 maj 2010

Eeehhh... kan tro att jag lider av pms nu med tanke på hur jag mår (fast inga cravings dock) men det är helt fel tid i månaden för det. Förmodligen ems... haha.
Eller så är det helt enkelt en åldersnojja som jag tidgare misstänkt. Min första riktiga åldersnojja. Wow.
Att man bara kan se ner på sig själv så mycket som jag kan. Och vara så kall och neutral i tanken: "Ja men det är väl klart...."
Nej, det får bli en långpromenad utmed havet i min älskade barndomstad Varberg, det rensar säkert skallen.
Jag vill leva, inte bara överleva....

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta upp med att se ned på dig själv. Se dig i spegeln och se den fina och helt underbara Cilla som bor i din kropp. Du är värd att uppskattas och hyllas - inte tittas ned på. Love you, sis (fight for your right) LOVE!