måndag 3 maj 2010

Jag är galen i glass. Glassoman. Jag kan leva på glass i alla dess olika former. Glass är GOTT! Slå upp ordet "Glasstok" i ett lexikon och en en bild på denna kvinna lär dyka upp, haha!

Vet inte riktigt vad jag sysslar med här... BeerPong, jell-o, singstar....


Nåväl, min lägenhet luktade stekt korv förut och det enda jag kan tänka på är glass. Min glasstarm sög något så.... förbannat! Så det blev en kopp kaffe och en skål med glass till efterrätt. Och precis som Maja säger... när det har med glass att göra går allt ihop!



Mer glass åt folket!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, ja - mer glass åt folket! My gush - det är godare än allt annat. Marängsviss... my gush! sött som socker, eller med socker kanske? Vad tror du om detta:

"Du är så söt så jag får diabetes". ;D Puss

Cissi sa...

Har ett tips på "nyttig" glass!

Man skalar 3 bananer och fryser in dem.
När man är glassugen tar man fram bananerna och låter den tina litegrann i 10 min. Sen mixar man dem med 1 msk kakao och 1 msk honung.
Voila! Bananglass med chokladsmak!