onsdag 19 maj 2010

Höjden av otur!!
Ni vet de som skulle kolla på min lägenhet idag? De kom hit efter att precis varit på ett möte med sin nya hyresvärd. Där fick de veta att de var tvungna att flytta från lägenheten för den nya hyresvärden skulle blåsa ur hela fastigheten och totalrenovera alla lägenheterna, vilket skulle bidra till att hyran blev nästan dubbelt så hög. Skit också....
Så nu är det bara att fortsätta leta vidare, det var väl inte meningen att den lägenheten skulle bli min. Det finns en annan där ute som det står mitt namn på :)

Sen gav min chef mig ett enormt erbjudande idag som gjorde mig skitstolt över mig själv och mina insatser på jobbet. Men när jag kollar upp detta på internet så ser jag att det inte lär kunna bli möjligt förrens om ett år. Och då kanske inte det går längre, det som hon lovade mig. (Jag vet att det är kryptiskt men jag kan inte säga vad det är ju!;-))
Så det började bra.... men sen sjönk det. Suck.


Imorgon kommer Vera hit för lite frukost och för att agera frisörska. Mina slitna toppar måste verkligen bort!
Nu kaffe och nya numret av ToppHälsa.


BÖÖÖÖÖÖÖÖS..........

1 kommentar:

Anonym sa...

Yeah. Snart kommer jag och nybakade frallor på besök hos Cilla och kaffet... eller vad det katterna? Puss