fredag 14 maj 2010

Efter mycket grubbleri, grubblera så har jag bestämt mig och lagt ut min lägenhet på en såndäringa lägenhetsbytar sida. Idag fick jag ett mail utav en tjej som frågade om jag var Veronycas kompis för hon kände nämligen igen lägenheten. Hon har en mysig etta på 37 kvm som hon vill byta till något större. Och när jag tittar på hennes annons så ser jag att den lägenheten har jag kollat på flera ggr! Blev nämligen frälst i köket.... Så nu får vi se om vi kanske kan ses till veckan och inspektera varandras lägenheter. Det kanske verkligen är som så att när man önskar något av hela hjärtat så verkar hela universum för att det ska ske?
Har pratat om det där med att skaffa sig en etta med mina arbetskamrater. Har några som är 50+ och de ser inget som helst problem med att jag skulle bosätta mig i en etta. Och jag gör nog inte heller det längre.... man får se vad det är man betalar för nu och om det verkligen är värt det? Min ekonomi kommer ju förbättras.... ofantligt!

Så..... vi får se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, om det är L-S´s lägenhet så är den supermysig! Med trägolv. IHHHHHH!

Cilla sa...

Japp det är den :)

Cissi sa...

*håller tummarna*