tisdag 25 maj 2010

När man jobbar sådär intensivt och hela ens själ och hjärta är på jobbet i flera dygn, ja då blir man lätt rastlös när man väl är ledig. Speciellt när man som jag har nu, enbart har en dag ledigt innan det är dags att bege sig dit igen. Jag har iaf tvättat idag men sen tar kreativiteten slut. Jag sitter mest och tittar på klockan och kan inte begripa att den inte ens är två än. Herregud! Har inte ro i kroppen att lägga mig ner och läsa eller glo på gamla avsnitt av Criminal Minds (Katastrof!)
Är man då inte lite för mycket uppe i varv så säg?
Kanske en långpromenad med Slash i öronen kan få mig att koppla av. I'll give it a try.

3 kommentarer:

Anonym sa...

This blog hates me! :( Den säger att jag inte äger min egen blogg). Dumma den, och den tappar bort mina inlägg hela tiden.

Cilla sa...

Haha! Jag får ju inlägg från dig?

Anonym sa...

Ja, fast det är inte de ursprungliga inläggen. När jag blev arg och skrev ett dumt inlägg om den, då skulle den minsann fungera (när den borde ha vett att inte fungera). Vet inte hur många inlägg den har tappat bort från mig.