fredag 27 augusti 2010

Jag har blivit med jeans!
Är sjukt nöjd. Har ett tag legat mellan två storlekar i byxor och det har fungerat att ta den mindre storleken när det gäller stretchjeans men inte annars. Idag fick jag dock köpt ett par, i mindre storlek, UTAN stretch! Är så gräsligt päsligt nöjd så jag kan inte låta bli att rimma dåligt, haha.
Egentligen tillåter inte min ekonomi några utsvävningar denna månaden (med tanke på dubbla hyror och flytt) men som min kloka kollega sa; "Man måste ha kläder" Hon är vis hon, det måste vara något med årgången.....
Vi har varit på minisemester med jobbet. Hamnade på High Chaparral och trots att det regnade och vi i stortsett var ensamma på hela stället så hade vi fantastiskt roligt. Något vi absolut kommer göra igen nästa sommar.

Åsa och jag. Vajjert!


Vi åkte tåg och blev rånade. Lyckades fånga rånet på film, känner ni igen förövaren så kan ni ju alltid ringa till Efterlyst. Jag undrar vilka som egentligen hade roligast.... vi fem som satt i tåget eller de fem som spelade upp rånet. Kul som fan var det i vilket fall. Haha!



Nu ska jag fortsätta njuta av en härlig ledig helg. Fredagskvällen firas med rosé. Dock utan fanta denna gång....

Imorgon blir det gymmet igen!





Inga kommentarer: