torsdag 22 april 2010

En utav mina absoluta favorit tv-serier är Criminal Minds. Från början var jag inte alls speciellt förtjust i den men min bästa vän var såld, och hon fick mig såld. Idag är det jag som följer den slaviskt medans hon inte längre ser på den, haha.
Just nu håller jag på och ser igenom alla säsongerna i rad. Jag älskar att ta med mig min lilla MiniNöt (lappisen) och krypa ner i sängen och se ett avsnitt innan jag släcker och somnar. Men nu, när jag kommit till början av säsong 3, så inser jag att jag får nog lägga ner det där lite.... Inatt har jag drömt om seriemördare om och om igen. De har varit i mitt sovrum, på mitt jobb... överallt! Och ingen Dr. Reid har kommit och räddat mig. Denna bedårande nörd. Aaahh.... ;-)

He's like sugar and I've got a sweet tooth you know.

Idag är det min sista lediga dag innan jag ska återgå till... hell! Jag är sjukt omotiverad till att jobba, jag hoppas det bättrar till sig när jag väl kommer dit. Lär ju sitta en del med projektet i helgen, på tisdag ska det redovisas och sen är det äntligen över! Då slipper jag lägga ner all tankekraft och energi på två stora uppgifter och kan fokusera mer på den vi har hängandes över oss hela tiden. Och snart kommer ju den nya vinden in på heltid... det gillar jag :)

Nu, kaffe och Våra bästa år på tv. Sämsta programmet ever! Haha

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag tycker inte ens han är snygg längre... :( Fast jag tittar ibland, men inte slaviskt.