fredag 23 april 2010

Har överlevt första dagen tillbaka på jobb. Dag ett av sju är fixad. Galant! Även om jag fortfarande känner att jag lätt hade kunnat bli lyxhustru just nu. Glassa runt och bara njuta utav livet, åka till jobbet för att jag vill för en kopp kaffe och lite V.I.P umgänge med finfina brukare för att sen glassa vidare i livet. Kanske jobba ngn dag ibland bara för stimulansen. Lära mig spela gitarr, köpa mig en systemkamera och gå en fotokurs, åka till USA och bila runt, lära mig segla, läsa otroliga mängder utav böcker, gå på konserter, njuta av rödvin på en sval balkong (som jag inte har)... ja ni förstår, möjligheterna är oändliga!

Fick hem min nya mobil idag så nu har jag lekt med den en stund. Äntligen förstår jag mig på hur allt fungerar igen, och jag är ingen pantad tekniklooser i vanliga fall, men den där jumlans samsungen fick jag spel på. Nu är ordningen återställd.


Mesmys i solens varma strålar. De må se lugna och beskedliga ut men skenet kan bedra. Just nu far de omkring i lägenheten och för sånt oväsen så man tror det är en elefanthjord som skenar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ditt stöd älskade sis! Hoppas du får en fin dag på jobbet i solskenet. Vi ska iväg och flytta idag igen. Jag har lätt träningsvärk kan jag tala om. Otränad, nä - vad ä det för nåe? PUSS