torsdag 8 april 2010

Regnet öste ner, jag var dyngsur, hungrig och hade ett enormt blodsockerfall inne i affären idag. Men jag var ståndaktig, inte en godsak åkte ner i korgen! Kunde inte tänka på annat än de underbara chokladkakorna som låg där och skrek mitt namn men jag pluggade i mp3n istället och lyssnade till Foo Fighters.
Tjuvvägde mig igår på vågen på jobbet. Väger ju mig i vanliga fall bara hos sjuksjöterskan när jag går dit, men jag kunde inte låta bli. Jag har ÄNTLIGEN kommit förbi min platå! Nu är det 10 kg mindre på min kropp. 10 kilo... när man tänker efter på hur mycket det faktiskt är så är det skrämmande, det är många fler sådana jag ska bli av med.
Så... första delmålet avklarat, några kvar :)

Nu kokar potatisen. Potatismos, fiskpinnar och lingonsylt.

1 kommentar:

Carro sa...

Yey! Stolt över dig, du duktiga Cilla!