lördag 17 april 2010

Är det din banan? Nej det är nån ananas.


NYHET! En fräsch isglass med ananassmak och fruktiga ananasbitar. En glass för fruktälskare med endast 60 kalorier!
Tssss.... fräsch? Ananassmak? Fruktig? Glassfan smakade vatten. Absolut inget mer än vatten. Som att suga på en isbit och isbitar har inte ens 60 kalorier! Blärgh.
Var precis ute och gick. Igen i de nya skorna, de måste ju fan ge med sig någongång. Ena foten klarade det galant men den andra hälen är numera ömöm igen. Suck. Nåväl, jag tror inte blåsan från sist hade lagt sig riktigt så den bidde nog lite skadad igen. Så imorgon blir det de gamle skorna.
Igår hade jag finfina flickor här hemma. Vi hade premiär för vår nya bokklubb. Vet inte om det blev så mycket prat om boken men kul hade vi. Mycket rödvin gick åt och nästan all min martini, haha. Så idag är jag lagom seg. Imponerande dock att jag ändå gav mig ut på promenad... som nästan blev en joggingrunda för det blåser nått så vansinnigt ute! Nu ska jag bara fortsätta njuta av ledig lördag, kattgos och kaffe.

2 kommentarer:

Scrum sa...

Näe, är det så? Jag som såg fram emot den där glassen! Blir väl att återgå till den hederliga soleron då, även om den innehåller dubbelt så mkt kcal som den där lockande ananasglassen.

Bokklubb låter jäkligt kul. Även om det inte blir så mkt prat om boken. ^^

Cilla sa...

Ja... jag slängde den fast det var mer än halva glassen kvar. Det här väl aldrig hänt förut, jag är sveriges största glassoman :)