söndag 25 april 2010

OBS! Bör läsas med ironin påslagen!
Vilken diskussion vi haft på jobbet de här dagarna! Imorgon ska vi nämligen ha projektredovisningar och dessa ska hållas på Ullevi Konferenscenter. Men vart ligger detta? Är det i gamla Ullevi som är nytt eller i det nya Ullevi som är gammalt? Jävla Sture Allén.... tror han det är Göteborgshumor eller? Att döpa ett nybyggt Ullevi till Gamla Ullevi? Seriöst!? Har man inte bättre humor än så så kan man flytta till Stockholm. Idioti!
Pöh, nåväl. Vi ska hålla till på Ullevi. Som är den arenan som byggdes på 50-talet. Alltså inte Gamla Ullevi, fast det gamla Ullevi eftersom det är den äldsta byggnaden.... Ni fattar idiotin va!? Satans puckade idioter.... Bah.

Ironi off.
Annars har vi haft en fantabolus dag på jobbet med massvis av taskiga franska skämt om ostar, korvar och annan repertoar som vi kan. Hrrm. Och massvis av Eddie, min älskade Eddie! Nu har jag och Johanna lyckats få ytterligare en till kvinna att dreggla över denna otroliga, sexiga man. Oh, my lord.... hepp.
Kollade på hans nya show, Stripped, som jag var och såg på Skandinavium 20 dec ifjol. (Snälla, bygg inte ett till skandinavium och döp det till gamla....) Oh my vilka minnen. Den showen var helt fantastisk! Mest för att han faktiskt bara var några meter ifrån mig, livs levande! Och jag hade köpt biljetterna typ 7 månader tidigare, haha. Den som väntar på något gott...., brukar vänta alldeles för länge men just i detta fallet så var väntan värd det.
Ett smakprov mes amis:

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, själv så säger min ålder - "Gamla" Vero även om jag känner mig som "Nyare" Vero. Men hur eller hur så bor jag fortfarande i samma kropp, även om kroppen kan befinna sig i rullning och vara svår att hitta. :D PUSS (Var är jag?)